Корисна інформація
01
Корисна інформація
Бітум
Що таке «бітум»? Бітум – це смола, яка використовується при ремонті і укладанні доріг.
Як бітум потрапляє на поверхню автомобіля?
Під впливом високих температур влітку дорожня суміш плавиться і при пересуванні автомобіля чіпляється до гуми, яка, в свою чергу, розбризкує по поверхні лакофарбового покриття автомобіля чорні плями. Особливо небезпечно проїжджати ділянки щойно відремонтованої дороги – бітумна суміш особливо липка, що сприяє швидкому проникненню її в лак і фарбу Вашого автомобіля.
В період низьких температур (взимку) – дорожня хімія, солі, якими посипають дороги, роз’їдають смоляну суміш, залишки якої разом зі снігом, чіпляючись до шипованої гуми, розбризкуються по лакофарбовому покриттю.
Що відбувається з поверхнею автомобіля після потрапляння на нього бітуму?
Гарячий бітум містить велику кількість легких нафтових фракцій і при попаданні на лакофарбове покриття автомобіля швидко проникає в структуру, залишаючи жовті плями, що не завжди піддаються очищенню. Легко видалити можливо тільки свіжий бітум, не допускаючи його висихання на поверхні автомобіля. Якщо ж бітуму кілька тижнів або навіть місяців – його видалення буде поетапним і довготривалим та потребує застосування спеціальних засобів.
Як видаляють бітумні плями наші спеціалісти?
Першим етапом є безпосередньо видалення бітуму з поверхні кузова. Для цього наші фахівці використовують спеціальні засоби, які м’яко очищають поверхню, не пошкоджуючи лак і не руйнуючи фарбу. Спеціальні речовини дозволяють:
- безпечно видалити бітумні плями;
- не пошкодити лак і фарбу Вашого автомобіля;
- не призводять до потемніння і тускніння фарби.
На другому етапі ми рекомендуємо нанести твердий віск на кузов Вашого авто або скористатися послугою нанесення воскового відновлювача кольору. Це дозволяє прибрати дрібні подряпини і надати поверхні кузову привабливий зовнішній вигляд, а також «законсервувати» лакофарбове покриття, що дозволить мінімізувати вплив на нього агресивних речовин.
Як захистити автомобіль від бітуму?
Ми пропонуємо різного роду захисні покриття для лакофарбового покриття автомобіля, починаючи з твердих восків і полімерів на термін від трьох місяців, до рідкого скла. Бітум, гудрон, мошка, стружка з гальмівних колодок – все це буде залишатися на захисному покритті, не проникаючи вглиб і не пошкоджуючи поверхню кузову Вашого автомобіля.
02
Корисна інформація
Мийка автомобіля з воском
Воскові поліролі застосовуються для таких цілей:
- віск служить для захисту лакофарбового покриття авто від впливу зовнішніх факторів
- утворює захисну полімерну плівку, що зберігає кузов машини від дрібних дефектів у вигляді подряпин і тріщин
- віск покриває невеликі дефекти, перешкоджаючи проникненню в них води, солі та інших хімічно активних речовин, які, впливаючи на незахищений метал, викликають ураження його корозією, або усуває їх
- віск можна розглядати як додаткову міру захисту авто від іржі
- забезпечує захист від ультрафіолетових променів
- покращує зовнішній вигляд, надаючи лакофарбовому покриттю більший блиск
- забезпечуючи швидке стікання води з машини, він виключає можливість утворення плям у міру висихання крапель після дощу
- значно спрощує очищення кузова і збільшує інтервал між мийками
- є необхідним засобом після відновлювального полірування кузову
- відновлює колір та блиск лакофарбового покриття, якщо наноситься восковий відновлювач кольору
Досвідчені працівники нашої автомийки нададуть Вам консультацію з питань необхідності нанесення певного виду воску саме для Вашого авто та забезпечать якісне надання послуг з нанесення воскових поліролей за Вашим бажанням!
02
Корисна інформація
БАЛАНСУВАННЯ КОЛІС
Балансування коліс має визначальне значення для якості та безпечності водіння авто
Причини дисбалансу:
У більшості випадків дисбаланс пов’язаний безпосередньо з шинами автомобіля. До найбільш поширених причин розбалансування відносяться:
- сильна зношеність автошини;
- деформація автошини внаслідок попадання у ями;
• різниця в ширині їх бічних стінок;
• деформування диска колеса внаслідок попадання у ями; - неякісно проведений ремонт шин;
- дефекти виготовлення колеса (отвори в диску, нерівномірний крок малюнка на протекторі).
Все це впливає на якість центрування коліс, що і призводить до зміщення центру їх ваги і дисбалансу.
Чи потрібно робити балансування?
При їзді на невідбалансованих колесах автовласник може зіткнутися з негативними наслідками, серед яких:
- раннє зношування підшипника і його часті поломки;
• постійна вібрація керма під час їзди на автомобілі, а також сильний шум і тряска;
• раннє і нерівномірне зношування автомобільних шин; - швидке зношування амортизаторів;
- погіршення керованості автомобіля через те, що кожне колесо набуває власну відцентрову силу;
- викручування болтів шарової опори, що спричиняється вібрацією коліс.
Їзда на колесах діаметром 14 дюймів з дисбалансом всього в 20 грамів при швидкості 90 км/год можна порівняти з ударом по підвісці кувалдою масою в 3 кг. Якщо врахувати частоту обертання, то за хвилину колесо відчуває близько 800 таких ударів.
Балансування забезпечує комфортну їзду по дорогам будь-якого виду і якості. Також балансування коліс виконує ще кілька важливих функцій:
- продовжує термін експлуатації коліс;
- виключає появу зайвого шуму від шин під час їзди;
- забезпечує хорошу керованість на будь-якій швидкості;
- робить зношування шин рівномірним і однаковим з усіх боків.
Рекомендована частота балансування:
• оптимальним є проведення такого технічного обслуговування кожні 5000 км пробігу;
- при частій їзді по поганій дорозі з попаданням в вибоїни рекомендовано здійснювати балансування частіше – через кожні 1000-1500 км пробігу.
Дотримання цих правил забезпечує правильне рівномірне зношування шин навіть в разі виникнення невеликого дисбалансу. В результаті автовласникові можна буде обійтися простим балансуванням і уникнути повної заміни коліс, що економить і час, і гроші.
Своєчасне балансування коліс при зміні автошин гарантує збереження підвіски та тривалий термін експлуатації автошин, а водієві – безпечну та комфортну їзду.